sabar~

Ada lagi 3 paper yang aku kena conteng. esok Tamadun Islam dan Asia Tenggara ( TITAS ). After that on 9th of November paper MATERIAL SCIENCE. And last but not least beloved CALCULUS. Kenapa aku bold MATERIAL SCIENCE and siap kaler merah lagi? Jawapannya sebab it's already stab me right to my heart!!! Arghhh! D**n!!! Tapi aku kena jumpa ko sekali lagi. Don't worry after this dengan buah asas sendeng atas ditambah dengan beberapa skill akan ku bentesmu wahai musuhku. Hahaha. 

Haish. Kesabaran je la aku. Masuk ni da dua hari aku bangun kul 11 lbeh. Astaghfirullahalazim. Ampunkan dosa hambaMU yang hina ini kerana melewat2kan sembahyang terhadapMU. Ya Allah kuatkan hambaMU ni dan berikan keteguhan iman. Agar dipermudahkan segala urusan Ya Rahman. Dan aku mohon padaMU agar mereka tahu dan sedar bahawa setiap yang aku tunjukkan kepada mereka adalah semata-mata untuk membantu kehidupan mereka Ya Allah. Amin Ya Rabbal Alamin.

Thats all for now. Daaa!

4 kate2 dari mereka:

NOR FADZILAH TAHARIM A146774 said...

ooo kau yang xsolat subuh rupenye.HAHA

Syahmi Ahmad said...

Hah, banyak lah kau. Aku solat la. huhu. Lambat je. Adus. Camne la rezeki nak masukkan?

Unknown said...

Tau takper..bgun lambat rezeki x masuk :P,...tdo awal.bgun awal la... time tu la study masuk...

Unknown said...

Meh datang blog aku....
ader benda special khas tuk ko nih...
hehehheehhehe....

 
Copyright © My World My Life