MenTarI CONDOMinium

Its been 3 weeks since I left the Mentari Condominium. Miss u really bad guys. Ape kabo eh korang? Hope sihat selalu insyaAllah. Aku harap korang doakan aku selalu kat sini. Aku balik bukan sebab aku nak tinggalkan korang or bisnes kita, tak. Sikit pon tak pernah terlintas. Aku sayang korang, aku sayang bisnes kita, aku sayang ScoreA. But, I've got a lot things to do. Aku punya rancangan aku sendiri. Biarlah orang selalu down kan kita. Tapi based on Potensi Diri yang En Suffian cakap, WE ARE THE 1% MINDED PERSON. Aku selalu pegang tu.

Aku taknak lepaskan peluang yang aku da grab and then tinggalkan macam tu saje. Kita bukan wat kerja kosong kan. Kita bukan makan duit orang kan. Kita tolong orang. Kita jayakan orang. Alhamdulillah Allah kayakan kita. Serius aku sedih bila balik sini. Huuu~ Bukan tak suka. Cumanya, besela SNIOP bersepah kat umah. Hahaha. Jaga diri korang leklok. Aku doakan kita semua succeed to the top.

p/s: Saya pinta KEKUATAN; Allah beri cabaran dan menjadikan saya lebih Tabah. Saya pohon KEBIJAKSANAAN; Allah anugerahkan kekusutan untuk dileraikan. Saya minta KEBERANIAN; Allah beri rintangan untuk diatasi. Saya mohon CINTA KASIH SAYANG; Allah anugerahkan kesukaran agar ada yang sudi membantu. Saya minta PERTOLONGAN; Allah beri peluang. Mungkin saya tak dapat APA yang dihajati ... tetapi Allah anugerahkan saya segala-galanya yang saya perlukan! Alhamdulillah.


||supposely nak letak gambar Mentari. Tapi lappy ne xde bluetooth lak. Ni aku cilok from google. Ahaks!||


ne tempat aku, Iwan, Acap, Jae, Afiq, Jawe, Ayee salu wat flip. ngaa~

anak panah menunujukkan banyak baju2 dan seluar digantung.
kat tingkap. ngeee~

0 kate2 dari mereka:

 
Copyright © My World My Life