Educamp..7th-8th Of June

(MST)
(Chancellor Hall.night)
(Chancellor Hall.day)
(UTP Corporate Briefing)
( Aku yang terbajet)
(Before pergi)
On 7th of June, I was selected to attend the educamp organised by Universiti Teknologi Petronas. Wow, so excited. My cousin sent me there in the morning at 7:40 am.. Pastu pegi register kat tingkat atas bahagian hostel diorang. It was really crowded. Fuhh, at last came to my turn. I got a Diploma holder as my roommates for 2 days there. Forgot his name already. Huhu. Pastu jumpa ngan mira and mid.. At 2 pm kitorang diceritakan pasal Universiti Teknologi Petronas ne. Petang tu ada MST ( Math Science Test ) Miahaha.. Aku lupa camne nak jawab some of the question yang aku rasa dulu aku wat senang je. Adoyai... Ahaha.. Malam tu, ade sesi motivasi untuk semua peserta. Of course la kan.. Pe daa.. Next day aku start test dengan English Placing Test, Verbal Test, Sequence Test. B*bi susah.. Hahaha.. Pastu interview, hurmm.. Time ni cam cibai gak ar.. Tajuk yang diberi Crime Waves.. Dy lebih kurang MUET la.. Ko dibagi tajuk.. Pastu ko dapat jalan penyelesaian yang tersendiri. So komen on that thing la.. Stylo gak la.. Aku suka.. Huhu.. Habis interview.. My cousin jemput aku. Goodbye UTP. Hope to see u again!!!

0 kate2 dari mereka:

 
Copyright © My World My Life